    From: kesser <kesser@[del to]gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrok w sprawie karnej czas realizacji??
    Date: Wed, 09 Nov 2005 15:44:14 +0100

    Przemek R... wrote:

    > Użytkownik "kesser" <kesser@[del to]gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to co ma do tego fakt ze sie nie ukrywa?
    >
    > Tak po z atym oszustow trzeab karac.
    >
    > P.
    Na pewno jest to na plus oskarżonego i często bierze się takie czynniki pod
    rozwagę w wyrokowaniu tak samo jak bierze się czesto opinie środowiska pod
    rozwagę. Ale nie o to chodziło. Kwestionowana jest wysokość wyroku i
    pytanie jest czy na tym etapie sprawy można coś jeszcze zrobić?? Nie chcę
    tu wchodzić w kwestie oszustw, kar itd. chcę ustalić możliwe drogi
    postępowania. Z tego co udało mi się ustalić to wyższej instancji nie ma
    ale można skierować sprawę do rozpatrzenia przez prezesa sądu??
    Pytanie czy to odracza wykonienie kary?? I czy poza tą możliwością są
    jeszcze jakieś??
    I to o co pytam w pierwszym poście tzn. ile trwa obieg administracyjny od
    wyroku sądu apelacyjnego do doręczenia wezwania skazanemu kierującego do
    konkretnej placówki??