  • 1. Data: 2002-04-10 11:51:16
    Temat: Re: wyrok w postępowaniu uproszczonym
    Od: <e...@w...pl>

    Użytkownik "Maro" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a918ms$dd8$1@news.tpi.pl...
    > dostałem wyrok w postępowaniu uproszczonym na zapłatę telefonii komórkowej
    > 1500 zł + koszty procesowe. Czy jest szansa, aby dojść do jakiejś ugody z
    > sądem, aby rozłożyć zapłatę lekko w czasie?

    przysluguje ci odwolanie , znajdz jakies stosowne argumenty

    Czy może jest możliwość obcięcia
    > kosztów procesowych (choć wątpię bo chodzi o adwokata ERY GSM :-(. )

    musisz sie w tej sprawie dogadac z wierzycielem , moze zgodzi sie na jakas
    redukcje w przypadku wczesniejszej zaplaty

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-04-10 12:41:03
    Temat: wyrok w postępowaniu uproszczonym
    Od: "Maro" <m...@p...onet.pl>

    dostałem wyrok w postępowaniu uproszczonym na zapłatę telefonii komórkowej
    1500 zł + koszty procesowe. Czy jest szansa, aby dojść do jakiejś ugody z
    sądem, aby rozłożyć zapłatę lekko w czasie? Czy może jest możliwość obcięcia
    kosztów procesowych (choć wątpię bo chodzi o adwokata ERY GSM :-(. )

    --
    maro

    Polska Strona Głodu http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2002-04-10 13:07:52
    Od: "Maro" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > musisz sie w tej sprawie dogadac z wierzycielem , moze zgodzi sie na jakas
    > redukcje w przypadku wczesniejszej zaplaty

    A czy ktoś wie, czy może ERA jest ugodowa w takich sprawach i czy mam
    rozmawiać z Erą czy z Sądem ?

  • 4. Data: 2002-04-10 15:31:50
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 10 Apr 2002, Maro wrote:

    > dostałem wyrok w postępowaniu uproszczonym na zapłatę telefonii komórkowej
    > 1500 zł + koszty procesowe. Czy jest szansa, aby dojść do jakiejś ugody z

    Szansa jest zawsze, tylko nie z sądem, a z powodem, i to zdecydowanie poza
    postępowaniem sądowym, które już się zakończyło (chyba że się odwołasz).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)