  • 1. Data: 2010-04-15 19:26:31
    Temat: wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku
    Od: robert tirt <m...@g...com>

    Witam,

    Sąd apelacyjny wydał wyrok , w którym nakazał rozbiórkę przez
    pozwanych samowolnie postawionego ogrodzenia.

    Strona ani myśli tego ogrodzenia rozbierać - co robić?

    Dodam, że rozbiórka tego ogrodzenia przeze mnie naraża mnie na koszty
    firmy, która się tym zajmie. Ponadto nie da się go tak zdemontować aby
    go nie zniszczyć.

  • 2. Data: 2010-04-15 19:28:51
    Temat: Re: wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "robert tirt" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    A komornik to na bezrobociu? Na co czekasz?

    Michał

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5031
    (20100415) __________

  • 3. Data: 2010-04-15 19:36:21
    Od: robert tirt <m...@g...com>

    Rozumiem, ze mam odebrac wyrok z uzasadnieniem i iść do komornika i on
    coś poradzi? A jak to w praktyce wygląda? on przyjeżdza i co? :) i ile
    to trwa?

    I czy muszę pisać dodatkowo jak starałem się o wyrok z uzasadnieniem
    to muszę na nowo starać się o nadanie wykonalności czy apelacyjny już
    wyrok sam w sobie jest ważny i nadaje się do wykonania od razu?

    p.s. Dzięki za ekspresową odpowiedź!

  • 4. Data: 2010-04-15 19:37:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mecenas pisze:

    > A komornik to na bezrobociu? Na co czekasz?

    A co to tego ma komornik? Nic. Art. 1049 kpc.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-04-15 19:42:56
    Od: robert tirt <m...@g...com>

    @Johnson:

    Zatem co wg. Ciebie powinienem zrobić?

  • 6. Data: 2010-04-15 19:44:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    robert tirt pisze:

    > Zatem co wg. Ciebie powinienem zrobić?

    Przeczytać wskazany artykuł.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2010-04-15 19:54:17
    Od: robert tirt <m...@g...com>

    OK i znowu pojawia się problem bo w wyroku nie ma nic o dacie tylko
    nakazuje się pozwanemu rozbiórkę .... (nie ma terminu?)

    I czy wyrok z apelacyjnego jest od razu prawomocny?

  • 8. Data: 2010-04-15 19:57:51
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-15 21:42, robert tirt pisze:
    > @Johnson:
    >
    > Zatem co wg. Ciebie powinienem zrobić?

    Ty dajesz poradę Johnsonowi? Przecież to była porada Johnsona.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-04-15 19:59:06
    Od: robert tirt <m...@g...com>

    @Animka: Ja? nie :) coś z cytowaniem pochrzaniłem ;-)

  • 10. Data: 2010-04-15 20:25:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-15 21:59, robert tirt pisze:
    > @Animka: Ja? nie :) coś z cytowaniem pochrzaniłem ;-)

    Bywa i tak.

    --
    animka