  • Data: 2003-03-24 13:13:22
    Temat: Re: wyrok i koszty
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dostałem wyrok w którym zasądzono na moją rzecz odszkodowanie wraz z
    > zastępstwem procesowym w kwocie 3000.
    > Czy to znaczy że mój adwokat zostanie opłacony i nie będę musiał mu płacić
    > bo on coś próbuje sugerować że musimy się spotkać celem wynagrodzenia go
    > itp.?
    > Czy te 3000 jest oprócz odszkodowania?
    > dzięki za info.
    > k...@w...pl

    Zapewne zawarłeś powierzając adwokatowi prowadzenie Twojej sprawy umowę, w
    której zobowiązałeś się do zapłaty na jego rzecz zasadzonych kosztów zastępstwa
    procesowego oraz określonego procentu (zazwyczaj od 10% do 20%)od zasądzonego
    na Twoją rzecz zadośćuczynienia. Czyli płacisz 3000 zł plus umówiony procent.
    Możliwie, że spotkania ma dotyczyć tego właśnie procentu - bo najczęściej
    koszty są przekazywane bezpośrednio na konto kancelarii.

    Monika