    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: wypozyczanie kopii bezpieczenstwa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 3 Jun 2011 23:22:43 +0200

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 00:20:13 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Wg mnie kopia dla przyjaciół doskonale mieści się w ustawowej definicji
    > dozwolonego użytku własnego.

    Pisał o znajomych.

    "Znajomymi" są także setki jeśli nie tysiące osób poznających się na
    Facebooku, których nic nie łączy poza chęcią kolekcjonowania...
    "znajomych".
    Gdzie i jaka jest ta USTAWOWA definicja użytku wlasnego? Proszę o link.
    Jestem pewna, że zakres tej definicji jest ewidentnie (delikatnie mówiąc)
    ograniczony w porównaniu do "facebookowego", powszechnie już używanego,
    rozszerzonego na nieokreśloną liczbę osób, pojęcia "znajomego".

    --
    XL

    Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
    w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
    Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
    Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

    by XL