    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie warunkow umowy o prace
    Date: Fri, 30 Dec 2005 02:05:43 +0100

    Jotte wrote:

    > Znaczy chcesz mu płacić połowę tego co dotychczas za wykonywanie tego samego
    > co dotąd?

    > Czyli jesteś gównianym "byznesmenem", nie umiesz prowadzić interesu i chcesz
    > aby konsekwencje twojego nieudacznictwa ponieśli ludzie, którzy na ciebie
    > robią?

    Hmm, trochę Cię nie poznaję...

    Nie patrz na niego na zasadzie pracodawca=kapitalista=oszust, bo z opisu
    wynika, że to człowiek, który prowadzi maleńką firmę, jak teraz wiele
    osób i że stara się krzywdy swoim pracownikom nie robić (nie chce
    zwolnić pracownika, tylko zmniejszyć mu etat-to zawsze jest łatwiejsze
    do przeżycia i pisze dlaczego musi to zrobić). Teraz wielu ludzi bierze
    sprawy w swoje ręce i zakłada takie małe firmy. Niektórzy zatrudniają
    sobie do pomocy pracowników. Niektórzy mają kłopoty finansowe, niektórzy
    też bankrutują. Jak jego firma zbankrutuje, to wszyscy stracą pracę. To
    nie są "ludzie którzy na niego robią", bo to nie jest żaden Kulczyk.
    Swoją drogą Polska jest krajem bardzo przedsiębiorczych ludzi, którzy
    najczęściej swojej przedsiębiorczości w ogóle nie wykorzystują. Także
    dlatego, że jeśli wezmą sprawy w swoje ręce i odciążą
    państwo=podatników=nas, to będą tak właśnie traktowani, jako
    "byznesmeni" na których inni "robią".

    --
    MArta
    m...@N...pl