  • 1. Data: 2005-03-01 09:30:53
    Temat: wypłaciła kasę z konta gdy był w hospicjum
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl>

    Siostra wypłaciła poteżne oszczędności ojca 3 tygodnie przed jego śmiercią.
    Wprawdzie była upoważniona ale tata był w hospicjum i był cały czas na środkach
    odurzajacych.Nic jej nie podpisał.To pieniądze z oszczędności całego życia.
    Co robić jestem prawnym spadkobiercą.
    Romeo

  • 2. Data: 2005-03-01 09:54:39
    Temat: Re: wypłaciła kasę z konta gdy był w hospicjum
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "ROMAN" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wprawdzie była upoważniona
    >.Nic jej nie podpisał.

    Nie ma tu sprzecznosci?

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-03-01 10:02:54
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "ROMAN" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma tu sprzecznosci?
    >
    > HaNkA
    >
    > Chciałem się dowiedzieć czy połowa tych pieniedzy należy się mnie.
    Nabyliśmy masę spadkową po połowie.
    Romeo

  • 4. Data: 2005-03-01 11:28:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Nabyliśmy masę spadkową po połowie.

    Po połowie więc nabyliście stan konta w chwili śmierci ojca.

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-03-01 12:12:27
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > HaNkA
    >
    > Zasady w hospicjum są takie że jak chory chce sporządzić testament to musi
    przyjść lekarz i odstawić leki na 24 godz a później musi orzec czy chory jest w
    pełni świadomy do ustanowienia testamentu.
    Pełnomocnictwo na lokatach nie upoważnia(podobno)do likwidacji całego konta
    przez upowaznionego.Siostra nie była współwłaścicielem kont.Słyszałem że mogła
    w okresie choroby taty pobierać tylko takie sumy które miały zabezpieczyć
    bieżące potrzeby.Ona pobrała ponad 500 tys zł.
    Czy w takiej sytuacji podtrzymuje Pani swoje stanowisko że mnie się nic nie
    należy.Ona bez wiedzy taty pobrała te pieniądze.
    Romeo

  • 6. Data: 2005-03-01 12:21:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

> [...]

    A co tu ma testament do rzeczy?

    >.Ona bez wiedzy taty pobrała te pieniądze.

    A jak zamierzasz to udowodnic? Moze ojciec dal jej te pieniądze bo nie
    chcial, abys polozyl na nich łapę? Z tego co piszesz wynika, ze to siostra
    głównie zajmowała sie ojcem - moze postanowil to docenic?

    HaNkA

  • 7. Data: 2005-03-01 13:06:04
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > chcial, abys polozyl na nich łapę? Z tego co piszesz wynika, ze to siostra
    > głównie zajmowała sie ojcem - moze postanowil to docenic?

    ciekawe czy ROMAN mial takze pelnomocnictwa, a jesli nie to dlaczego? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-03-01 13:08:32
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > A jak zamierzasz to udowodnic? Moze ojciec dal jej te pieniądze bo nie
    > chcial, abys polozyl na nich łapę?

    Ale nawet jeśli przyjmiemy, że była to darowizna, to być może powinno
    się ją uwzględnić przy dziale spadku... (art.1049 kc).

    KG

  • 9. Data: 2005-03-01 13:09:50
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kam napisał(a):

    > Ale nawet jeśli przyjmiemy, że była to darowizna, to być może powinno
    > się ją uwzględnić przy dziale spadku... (art.1049 kc).

    1039 miało być

    KG

  • 10. Data: 2005-03-01 13:51:21
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl>

    > ciekawe czy ROMAN mial takze pelnomocnictwa, a jesli nie to dlaczego? :>
    >
    > --
    > tomek nowak
    > http://rezist.com
    Od ukończenia 18 lat przes siostrę tata zawsze upoważniał ją .Po co ja.Przez 50
    lat życia żyłem w zgodzie z siostra i wiedział o tym tata.Nie liczył na śmierć
    i nikomu nic nie przepisał.Ona to poprostu ukradła.Tata zawsze mówił że ma
    odłożone pieniądze i cyt.ja nie dopuszcze byście chodzili po sądach.
    Romeo