    From: "DM" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek samochodowy
    Date: Wed, 10 Apr 2002 13:38:47 +0200

    > Cos krecisz!! Policja nie daje zadnych pozwow! Policja albo na
    > podstawie opini lekarza kwalifikuje obrazenia jako lekkie i kieruje
    > sprawe(o wykroczenie)do sadu grodzkiego albo jako ciezkie i wtedy po
    > zakonczeniu dochodzenia pod nadzorem prokuratury postawiony zostanie
    > Tobie zarzut popelnienia przestepstwa z art.177 K.K.
    >
    > Leszek

    Mam ksero tego co oddala policja jako protokol z wypadku
    i skierowala wlasnie jako wykrocznie wedlug KW
    bo obrazenia byly nikle "stluczenie glowy"

    dostalem tez 2 (orzeczenie lekarskie ten sie powolal na KK
    na prosbe sadu grodzkiego) wstawil wspomniany artykul zakwalifikowal to jak
    pisalem.
    juz pod KK (twierdzac ze 17 dni po wypadku nastapili jakies powiklania
    wedlug tego artykulu
    nie trwajace dluzej niz 7 dni)
    (wypadek mial miejsce w SIERPNIU 2001)