  • Data: 2002-04-15 23:59:47
    Temat: Re: wypadek samochodowy
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:a90qcd$6el$1@onyx.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:a90p8o$a5t$1@news.tpi.pl...

    > zachować

    > świetą
    > razie

    > swiadka) -

    > jak

    > pewnie

    > zasad

    > Potwierdzam w calej rozciaglosci i prostuje ze art.177 KK a nie
    > 157.Jak sie sadowi kierowca nie spodoba to prawo jazdy na bank
    > zostanie zatrzymane.
    >

    > Leszek

    Nic nie piszesz na temat tego, jaką prędkość twojego pojazdu ustaliła
    policja. To dosyć ważne, bo jeśli np. ze śladów hamowania wynika, że
    jechałeś 80 km/h, to Twoja wina jest bezsporna. Natomiast jeśli wg nich
    prędkość mieściła się w granicach dozwolonych, to być może sąd orzeknie, że
    jesteś niewinny. Nawet na przejściu dla pieszych nie wolno wtargnąć przed
    nadjeżdżający samochód. W takim przypadku musiałbyś się skupić na
    udowodnieniu, że nastąpiło wtargnięcie na jezdnię i nie byłeś w stanie tego
    przewidzieć. Problem polega tylko na tym, że przed przejściem należy
    zachować szczególną ostrożność. I tylko to mogą Ci wtedy zarzucić.