    From: "Jerzy Hołda" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem mieszkania i praowadzenie działalności.
    Date: Mon, 12 May 2003 14:31:03 +0200

    > Na co nie chce pozwolic - na wykonywanie tam pracy, czy na to, by lokator
    byl przedsiebiorca...
    Jeżeli już to na to pierwsze, ale "nie chce pozwolic" to moze troche za duzo
    powiedziane. On nie chce wynająć kilku metrów z przeznaczeniem na
    działalnośc, bo mówi że to same kłopoty. A ja chcę mu przedstawić czarno na
    białym co trzeba załatwić i mam nadzieje że nie jest to aż tak skomplikowane
    jak się mu wydaje.

    > To Pana zmartwienie. Jesli chce Pan PROWADZIC DZIALANOSC
    > w lokalu, krory wg umowy wynajmuje Pan jako mieszkanie...

    Bedziemy tak czy siak podpisywac nowa umowę, bo była na kolegę, który już
    sie wyprowadził. Więc chcę podpisać jedną umową na mieszkani i drugą np. na
    4m na prowadzenie działalności.

    > Tylko czy rzeczywiscie chce pan tam cos robic, czy tylko chodzi o adres ?
    Bardziej chodzi o adres, po prrostu mogę zarejestrowac dzialalnosc w domu
    rodzinnym, ale to inny US a nie mam czasu tam jezdzić. Działalność będę
    prowadził przez internet, więc nie potrzebuję dużego lokalu.

    pozdrawiam
    Jerzy