    From: "PAweł" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem bez umowy i nieplacacy lokator...
    Date: Sat, 6 Aug 2005 16:09:07 +0200

    Użytkownik "szlovak" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dd1o64$90j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > no chyba nie taka kolejność, najpierw jakaś rozprawa. Spałbym spokojnie
    > po wywaleniu lokatora

    Spodziewane rozprawy:
    1. Lokator oskarża Cie o kradzież jego rzeczy w czasie wywalania (mówi, ze
    miał w szafce na buty 6 kg złotych monet, przedstawia swiadków) :(
    2. Lokator oskarża Cię o naruszenie miru domowego
    3. Lokator, na podstawie art. 342 i 344 KC żąda przywrócenia stanu
    posiadania, czyli ponownego wprowadzenia do Twojego mieszkania.
    4. Lokator żąda odszkdowania i wyrównania poniesionych kosztów, jakie
    poniósł, w związku z naruszenie przez Ciebie w/w artykułów ( a musiał,
    biedak, wynając poój w hotelu Ritz:(

    We wszystkich tych sporach ma b. duże szanse na sukces, -takie to jest prawo
    i niestety sądy tak je przewaznie stosują.
    A poza tym wszelkie procedury trwają, a lokator mieszka i się smiej, bo Ty w
    tym czasie płacisz za wszystko. Nie możesz mu odciąć mu np. prądu czy wody
    (za które nie płaci) bo to tez niezgodne z ustawą i mógłby Cię oskarżyc o
    szykanowanie.
    Bo Ty, burżuj, masz jedyny obowiazek,- płacic za wszystko:(!
    A jesli właściciel stanowczo egzekwuje swoje prawa (istnieje przeciez, w
    teorii, ochrona własności) to np. kryptobolszewicka Gazeta Wybiórcza leje
    krokodyle łzy nad cięzkim losem lokatorów wyrzucanych z mieszkania po 8
    latach bezprawnego w nim przebywania przez właściciela z prawomocnym
    wyrokiem eksmisji:( (link wczesniej podawałem).