  • 1. Data: 2004-02-22 21:07:21
    Temat: wynajem
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    teoretycznie!!!
    Mieszkam w mieszkaniu męża, ale nie stać mnie na opłacenie czynszu. Chce
    wynająć komuś wolny pokój. Czy potrzebuje do tego zgody właściciela ( meza)?
    On sie wyprowadzil rok temu i zmienil zameldowanie na czasowe.

  • 2. Data: 2004-02-22 22:49:51
    Temat: Re: wynajem
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c1b5so$9js$1@nemesis.news.tpi.pl>, Agnieszka wrote:
> [...]
    > wynająć komuś wolny pokój. Czy potrzebuje do tego zgody właściciela ( meza)?
    > On sie wyprowadzil rok temu i zmienil zameldowanie na czasowe.

    Musisz mieć jakiś tytuł prawny do lokalu, czyli albo być jego
    (współ)właścicielem, albo wynajmować z prawem do podnajmowania.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl