  • 1. Data: 2004-07-16 06:58:02
    Temat: wynagrodzenie - tajemnica?
    Od: "ream" <d...@o...pl>

    witam,
    małe pytanie
    czy obowiazuje mnie tajemnica odnoście mojego wynagrodzenia
    czy pracodawca może mnie do tego zobowiązać
    szukałam w kp ale nie ma
    może jakieś rozporządzenie?
    sprawa dosyć pilna
    może ktoś podpowie mi chociaż gdzie szukać
    dziękuje

  • 2. Data: 2004-07-16 07:22:32
    Temat: Re: wynagrodzenie - tajemnica?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-07-16 08:58, ream rzecze:
    > czy obowiazuje mnie tajemnica odnoście mojego wynagrodzenia

    Nie.

    > czy pracodawca może mnie do tego zobowiązać

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2004-07-16 07:40:33
    Od: d...@o...pl

    czyli marne szanse że coś takiego znajde?
    cholewcia szkoda
    ale jak mniemem kiedyś coś takiego było?
    szczerze mówiąc to chodziło mi o druga strone
    czy moge pracownika prościć w takim razie o to żeby nie rozmawiał o swoim
    wynagrodzeniu?

  • 4. Data: 2004-07-16 07:52:39
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Arek wrote:
    > Dnia 2004-07-16 08:58, ream rzecze:
    > Nie.
    > Nie.

    A jakim przepisom to uchybia, jeśli pracownik zgodzi się na takie
    warunki umowy?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2004-07-16 09:11:40
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "ream" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy obowiazuje mnie tajemnica odnoście mojego wynagrodzenia
    > czy pracodawca może mnie do tego zobowiązać

    może znaleźc się taki zapis w umowie o pracę.

  • 6. Data: 2004-07-16 10:36:58
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    > może znaleźc się taki zapis w umowie o pracę.

    Dokladnie! Musi byc taki zapis w umowie.

    Pozdro

  • 7. Data: 2004-07-17 22:14:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 16. lipca 2004 09:40 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane d...@o...pl:

> [...]
    > szczerze mówiąc to chodziło mi o druga strone
    > czy moge pracownika prościć w takim razie o to żeby nie rozmawiał o swoim

    Oczywiście, że możesz. W końcu możesz mu to wytłumaczyć jasno i
    prosto ,,chłopie, lubię Cię i dostajesz większą kasę niż niektórzy.
    Będziesz pepłać, to inni zaczną się burzyć, a wtedy to TOBIE ciachnę w dół,
    bo przecie nie stać mnie, żeby innym dołożyć''. Powinno działać.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)