  • Data: 2002-10-21 13:43:05
    Temat: Re: wymiana towaru
    Od: "EMPI" <f...@k...uw.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > Podczas szukania stacji radiowych nie wyszukiwanie nie dziala prawidlowo
    > (moja opinia, sprzedawcy calkiem inna) A blad jest nastepujacy: podczas
    > szukania stacji wyswietlane sa praktycznie wszystkie czestotliwosci i
    dopiero
    > z listy trzeba sobie wybrac takie pod ktorymi jest a reszte usunac.

    Ale przecież przeszukiwanie jest czynnością jednorazową, jak już
    zaprogramujesz wszystkie stacje to potem tylko wybierasz i już.
    Nie widze problemu.

    > Sprzedawca twierdzi ze tak jest w kazdej innej karcie i nie chce jej
    wymienic
    > (chcialem wymienic na inna i doplacic 20zl). Twierdzi ze jak juz cos,
    > to wina oprogramowania i powinienem sie z tym problemem zglosic do
    producenta.

    A pokazał Ci jak działa inny egzemplarz karty ?

    > W zwiazku z tym chcialbym dowiedziec sie kto ma racje

    hehe, pewnie prawda jak zwykle leży pośrodku ;-)))

    > W przypadku gdybym mial racje do kogo moglbym sie zwrocic o pomoc
    > (jest w Krakowie cos takiego jak fundacja ochrony praw konsumenta?)

    Jest Federacja Konsumentów oraz Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
    (nie wiem gdzie, ale są). Tam jak chcesz - możesz poszukać sprawiedliwości.

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    EL-PROJEKT już w sprzedaży !!! - http://www.el-projekt.wp.pl

    ---