    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Date: Thu, 24 Jul 2008 18:28:40 +0200

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 24 lipiec 2008 14:07
    > (autor pytajnik
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g69rg7$l39$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > mam nadzieję, że nie i że sama likwidacja skrzynek się przeciągnie jeszcze z
    > 20 lat. Co za debil to wymyślił, to nie wiem....

    No faktycznie.

    W końcu nic nie stoi na przeszkodzie by za 2 lata rozdać klucze główne
    do skrzynek pocztowych na ulicy albo lepiej po prostu powiesić ten klucz
    na sznurku obok skrzynki.
    W końcu nie wiadomo ilu operatorów pocztowych będzie chciało doręczyć
    list komuś w Twojej klatce, operacja rozdawania kluczy może być nie dość
    skuteczna a takie rozwiąznie jest prostem, skuteczne i tanie - sznurek
    może być z odzysku, np. stare sznurowadło.

    Same plusy!

    Co za debil wymyślił że nasza ukochana, jedyna, naznaczona
    martyrologicznie Poczta Polska ma mieć jakąś konkurencję!!!

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813