    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie - kto potrzebny?
    Date: Mon, 17 Mar 2003 13:33:07 +0800

    In article <b5370c$g6i$6@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Ostatnio, jak zgłaszałem zmianę mojego adresu zamieszkania w Wydziale
    > Komunikacji, to pani z okienka zażądała, aby stawili się wszyscy
    > współwłaściciele samochodu (ojciec i żona). Tłumaczyła mi, że ona musi mieć
    > pewność, że wszyscy współwłaściciele wyrażają zgodę na dokonanie zmiany. I
    > nie pomagało wyjaśnienie, że przecież miejsce mojego zameldowania wynika z
    > dowodu osobistego i pozostali współwłaściciele mogą nawet protestować
    > przeciwko temu, a to nic nie zmieni, bo ja się przemeldowałem i moje
    > zgłoszenie ma charakter li tylko dopełnienia obowiązku administracyjnego.
> [...]

    W omawianym przeze mnie przypadku klopot jest niestety taki ze mieszkanie
    z meldunkiem jest w jednym miescie, wlasciciel przebywa w drugim, a osoba
    ktora chce sie przemeldowac w trzecim. Troche sie ciezko zgrac i to w
    dodatku w dzien roboczy.
    Przypominam sobie z jednej z wczesniejszych dyskusji, ktos mial pomysl aby
    zagrozic panience powiadomieniem prokuratury o przestepstwie (wykroczeniu)
    polegajacym na uniemozliwieniu dopelnienia obowiazku meldunkowego :)

    --
    Marcin