    From: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie
    Date: Wed, 16 Feb 2005 10:24:09 +0100

    Nick(i) wrote:

    > za daleko idace wnioski
    >
    > jest wlascicle lokalu, zameldowal kogos ale ktos NIGDY tam nie
    > mieszkal i NIE mieszka nie NIE MA zadnej umowy najmu....
    > przez grzecznosc bo potrzebol ten ktos adres zostal tam
    > zameldowany.... a teraz nie chce sie wymelodwac....
    > i nie ma nic wiecej do dodania w tej sprawie...

    Sorry ale ja tylko "dyskutuję" na temat tego co napisałaś. Napisałaś,
    że jest właściciel, który kogoś zameldował i ktoś drugi (najemca) kto
    płaci właścicielowi czynsz. I właśnie ten najemca chce wymeldować osobę
    zameldowaną.
    Z tego co piszesz w tej chwili wynika, że właściciel i najemca to jedna
    i ta sama osoba. Więc muszę wyjaśnić, że właściciel mieszkania nigdy
    nie płaci czynszu. Może płaCić różne opłaty np eksploatacyjne, ale nie
    czynsz. I te opłaty praktycznie nigdy nie powinne być uzależnione od
    ilości osób zameldowanych, a wyłącznie od ilości rzeczywiście
    mieszkających. Więc po prostu radzę sprawdzić prawne podstawy do
    naliczania tych opłat. To sprawdzenie jest prostsze, szybsze i tańsze
    od wymeldowywania.