    From: M&C <c...@C...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymaganie na uczelni konkretnego oprogramowania
    Date: Sat, 16 Jun 2007 15:04:37 +0200

    Wrak Tristana pisze:

    > I w końcu zrozumiałaś. Calkiem też się nie da i profesor TO zakwestionował.
    > A nie samą calkowatość.

    Nie jestem tego pewna. Rysunek tej samej jakości można wykonać zarówno
    rapitografem, jak i stalówką. Wyniki pracy różnią się nieco, ale jakość
    jest porównywalna. Wiem, dziś nikt już chyba nie kreśli stalówką.

    > Bo dawał te same efekty. Jakby nie dawał, to by się czepiali, prawda?

    Tak, efekt jest ten sam. Wykres na podstawie tych samych danych, mimo
    użycia różnych programów pokazuje też to samo. A przecież ważnie jest
    nie jak wygląda (nie tylko to), ale czy jest czytelny, zgodny ze
    standardami i poprawny.

    Marzena