  • Data: 2007-06-16 19:40:18
    Temat: Re: wymaganie na uczelni konkretnego oprogramowania
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 13:07
    > (autor Piotr Dembiński
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@h...domek>):

    > A jaki to rozporządzenie ma związek z sytuacją omawianą w wątku?

    Ma duży.

    > Pomijam to, że słowa tam o formacie ODS nie ma.

    Wymieniono Open Document Format w wersji 1.0. To jest natywny format
    dla OpenOffice.org i jego derywatów.

    > Owszem, jest jego brat z rodziny ODT, ale też obok DOCa....

    Mnie również dziwi obecność formatu 'doc' w tym rozporządzeniu.
    Dziwne jest również włączenie w gruncie rzeczy mało standardowego
    formatu 'rar' (ale bzip2 nie ma).

    > A ani XLS ani ODS nie występują....

    ODS jest implicite (Open Document Format 1.0).

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl