    From: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyludzenie ?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 23:55:30 +0100

    Witam,

    > Strategia może i dobra gdy kupuje się skarpetki albo jakieś czasopismo.
    > Niestety, w wielu, jeśli nie w większości przypadków, takie podejście do
    > sprawy jest niemożliwe. Czy mam powiedzieć kurierowi: "niech pan poczeka,

    Szczegolnie, jezeli chodzi o monitor ktory przelezakowal dobre 24h w
    temperaturze 0st i jest zimny jak cholera :) Takiego sprzetu nie powinno
    sie wlaczac przez conajmniej paredziesiat minut, chocby dlatego ze
    taka zmiana temperatur moze spowodowac skroplenie sie pary wodnej,
    zwarcie (nie daj boze gdzies na trafopowielaczu) i kompletne uszkodzenie
    sprzetu... Po ok godzinie odpalilem go - nawet wtedy sadzilem ze wszystko
    jest OK, tylko obraz jakis taki zielonkawy.. Myslalem, ze mu minie -
    wszystkie monitory, z ktorymi mialem do czynienia pod wplywem zimna
    przybieraly takie rozne kolory ekranu :) Niestety nie minelo, po blizszym
    przyjrzeniu sie okazalo sie, ze monitor byl rozbierany i naprawiany (nie
    rozbieralem go - nawet obudowa byla maksymalnie amatorsko skrecona
    i ledwo sie trzymala :/ Coz, pojde na policje i zobaczymy co bedzie dalej
    ze sprawa - a nuz sie zlodziej przestraszy...

    Taki to kraj :( Chyba najlepszym wyjsciem byloby pozyczenie znajomego
    bezszyjnego bezkregowca ktory za 30% odzyska kazda kwote, eh !
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006