    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wykup mieszkania
    Date: Wed, 15 Nov 2006 15:28:43 +0100

    Dnia Wed, 15 Nov 2006 12:03:55 +0100, 666 napisał(a):

    > O ile pamiętam, to po 50 latach lokatorskie spółdzielcze prawo do
    > mieszkania powinno stać sie niejako automatycznie spółdzielczym
    >własnościowym prawem, bo na tyle właśnie lat (50) był rozłożony kredyt.....

    No, jeśli przekształcenie następowałoby automatycznie tak jak piszesz to ja
    już dawno bym mieszkał we własnościowym. Ale nie następuje. Ponadto
    spółdzielnia nadal straszy, że po wykupie przez 5 lat nie wolno sprzedać,
    bo inaczej będzie trzeba płacić im grubą kase, choć to podobno już
    nieaktualny przepis... <- ma ktoś jakiś link?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl