    From: slimak <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wykroczenie ruch drogowy - sprawa w sadzie - moje prawa
    Date: Mon, 03 Jan 2005 15:05:15 +0100

    Marek wrote:

    > Uz.ytkownik "slimak"

    > Tak.

    > Jez.eli ma to jakis' zwia;zek ze sprawa;, tj. by? bezpos'rednim lub pos'rednim
    > s'wiadkiem zdarzenia to tak.

    bezposrednim nie byl ale moze mi sie pzydac w udowodnieniu ze policja ma
    powody aby mnie wkrecic w cos czego nie zrobile ....

    moge takiego wezwac?

    ciekawe jest to ze drugi z policjantow ktory byl z tym ktory mnie
    zatrzymal nota beene ten ktory mnie spisywal mimo iz nie widzial
    sytuacji to tez jest wpisany jako swiadek ..... maly przekret policji
    :-) coz to tez beda sie staral wykazac

    > "ekspertem" to on nie jest i przypuszczam, z.e taki wniosek by?by oddalony.

    no wlasnie chcialbym zeby byl jakis ekspert i o takiego chialbym wezwac
    jako swiadka - tzn. chialbym zeby przed sadem ktos wykazal ze
    zatrzymujacy mnie policjant nie dopelnil podstawowych zasad ktore
    budza watpliwosci co do mojego niby czynu

    [...]

    > ?! Zupe?nie bez sensu, proces prowadzi pierwsza instancja, druga nie
    > rozpoznaje sprawy merytorycznie a ocenia wyrok pierwszej instancji, wie;c
    > sprawa na pewno nie nabierze "rangi", a jak wyrok utrzymaja; w mocy
    > (dodatkowe koszty) to juz. odwo?ania nie be;dzie.

    coz z wyroku sadu grodzkiego MO w miom miescie niewiele sobie da do
    myslenia bo to kolesie kolesiow :-)

    do kiedy mam czas na wezwanie swiadkow?
    czy musze wnioskowac pisemnie?