eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyjący alarm - ok 24 godzin .. parking strzeżony i bezsilność policji › Re: wyjący alarm - ok 24 godzin .. parking strzeżony i bezsilność policji
    Date: Thu, 20 May 2010 16:28:01 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyjący alarm - ok 24 godzin .. parking strzeżony i bezsilność
    policji

    (20.05.2010 15:50), plusz wrote:

    > ok- takiej porady oczekiwałem

    Nie sądź że czyjaś opinia jest dobra tylko po tym że jest zgodna z tym
    czego oczekujesz ;)

    Obawiam się że jedyne co możesz w ten sposób uzyskać, to dać nauczkę
    właścicielowi samochodu. Raczej więcej nerwów i czasu stracisz na
    sądzenie się (i udowadnianie tego i owego) niż przysporzył ci wyjący
    samochód.

    > czy w polskim sądzie przejdzie sprawa o odszkodowanie z tytułu
    > nieobecności w pracy? przecież pracodawca i tak mi zapłaci jeśli
    > jestem zatrudniony na etacie, a w DG trudno jest wykazać ile "nie
    > zarobiłem"
    > no i skoro auto jest na firmę, to pytanie brzmi kogo pozwać-
    > zastanawiam się czy nie pozwać parkingu strzeżonego, bo to na ich
    > terenie jest problem

    Pytanie, co parking mógł z tym zrobić? Przecież nie włamią się do
    czyjegoś samochodu.

    p. m.