    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyjace psy i cisza nocna
    Date: Mon, 2 Jan 2006 16:52:32 +0100

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dpbfeq$ms9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > E, ale wypuszczanie ich na klatke schodowa o 5:40 rano, aby sobie
    powyly
    > jest przesada. A to wlasnie jest taka sytuacja. Wlascicielka jest wulgarna
    > (typ pijaczki), nie probuje rozmawiac - ucieka do mieszkania i nie
    otwiera,
    > ewentualnie rzuci cos na odczep. Dodam, ze wyja do ok. 23-0, potem
    zaczynaja
    > o 5:40.

    Właścicielka gorsza od psa :-) To po co jej psy ?

    I, prosze, nie pisz, ze jestem gorszy od zwierzat.

    Akurat nie Ciebie miałem na myśli, chociaż niestety tak mogło zabrzmieć.
    Przepraszam. To raczej ona nie chce się dogadać i zrozumieć. Z facetem chyba
    łatwiej się dogadać.

    Od paru miesiecy
    > nie udalo mi sie normalnie wyspac. Myslisz, ze Ty bys dal (dala) rade?

    Nie. Mnie o 5-tej budzą ludzie. Potem się tłuką po kolei do 6:30. A potem to
    ja i tak już nie usnę i czas wstawać. Znam ten ból. A też chciałbym się
    wyspać. Ostatnio chyba trochę się przyzwyczaiłem, bo jakoś śpię, ale długo
    nie mogłem tego przeskoczyć.

    neelix