    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wydzielenie numeru lokalu
    Date: Wed, 02 Jan 2008 08:18:07 +0100

    Krzysiek pisze:

    > Jest to mozliwe - rozgraniczeniami dzialek,nieruchomosci itd zajmuje
    > sie geodeta, rzeczoznawca majatkowy itd. Jezeli dojdziecie jako
    > sasiedzi do ugody to mozna to 'przypuszczam' zrobic bez jego udzialu,
    > choc to zalezy od tego jaki jest stan prawny domu itd.

    NO jest tak, ze przy ulicy stoi budynek, taki kiszkowaty, dlugi.
    I po kolei sa w nim lokale z odrebnymi wejsciami. Pomiedzy lokalami nie
    da sie przejsc inaczej jak przez zewnetrzne drzwi, wiec sa jak
    najbardziej odrebne. Wlasciciel 2 pierwszych jest jeden, wlascicielem
    trzeciego jest brat, nieskonfliktowany.
    I wszedzie tam jest jeden numer domu.
    Do czego mi to potrzebne? Otoz potrzebuje tam przeniesc firme, do
    jednego z lokali, a obawiam sie, ze jak beda jakies sluzbowe pisma to
    listonosz rzuci byle gdzie bo przeciez nr ten sam i pojdzie sobie.
    Jkabym mial odrebny numer to korespondencja musialaby byc dostarczona
    pod ten konkretny numer. Generalnie ulatwiloby mi to zycie. Tak mi sie
    wydaje. Poza tym, poniewaz jest to moja ciotka (wlasciciel zasadniczy)
    nie chcialbym, aby kiedykolwiek doszlo do jakis nieprzyjemnosci
    zwiazanych z "przeciez tu jest ten sam adres" (kontrole, etc).

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm