  • Data: 2008-01-02 08:22:30
    Temat: Re: wydzielenie numeru lokalu
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NO jest tak, ze przy ulicy stoi budynek, taki kiszkowaty, dlugi.
    > I po kolei sa w nim lokale z odrebnymi wejsciami. Pomiedzy lokalami nie da
    > sie przejsc inaczej jak przez zewnetrzne drzwi, wiec sa jak najbardziej
    > odrebne. Wlasciciel 2 pierwszych jest jeden, wlascicielem trzeciego jest
    > brat, nieskonfliktowany.
    > I wszedzie tam jest jeden numer domu.

    Ty nam mówisz jak "rodzinnie" wyglada wlasciciel czy na podstawie ksiegi
    wieczystej ? Bo IMHO troche dziwnie gdyby jeden lokal byl juz wydzielony
    (brat) a dwa pozostale nie.

    > Do czego mi to potrzebne? Otoz potrzebuje tam przeniesc firme, do jednego
    > z lokali, a obawiam sie, ze jak beda jakies sluzbowe pisma to listonosz
    > rzuci byle gdzie bo przeciez nr ten sam i pojdzie sobie.
    > Jkabym mial odrebny numer to korespondencja musialaby byc dostarczona pod
    > ten konkretny numer. Generalnie ulatwiloby mi to zycie. Tak mi sie wydaje.

    Listonosz w ogóle nie musi przynosic ci nierejestrowanej poczty. Mozesz ja
    np. odbierac sam w urzedzie. A w siedzibie tylko to co wazne (polecone).