  • Data: 2006-02-28 10:25:59
    Temat: Re: wydziały prawa w Polsce
    Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    > na jkaiej podstawie tak sadzisz... wiedza wlasna czy nabyta z czasopism ???

    no własnie... Taki mój mix plus czasopisma. Chciałem sie dowiedziec na jakich
    absolwentow pracodawcy patrza lepiej, ktorzy absolwenci najlepiej zdaja egzaminy
    na aplikacje i inne. Ktore uczelnie maja najwiekszą renomę itp. Nie chodzi mi o
    rankingi gazet, bo te mozna o kant d... potłuc ale o reputacje wsrod pracodawców
    i przedstawicieli zawodów prawniczych <moze sie znajdą i wypowiedzą jacyś?> ;)
    pozdrawiam