    From: "plemek" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wycofane pełnomocnistwo
    Date: Tue, 2 Jul 2002 23:03:38 +0200

    Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aft1sq$ens$1@news.onet.pl...

    > A że już zobowiązałeś się do zwrotu, to jest już po fakcie. Można co
    prawda
    > powoływać się na błąd co do treści czynności prawnej, ale to może okazać
    się
    > mało skuteczne.
    też doszedłem do faktu, że kolega któremu wypłacili te pieniądze nie może
    odpowiadać za błąd pracownika banku, tylko że jak poszedł do banku zaczęli
    go dręczyć paragrafami (a na prawie to on sie kompletnie nie zna ), że musi
    podpisać (chociaż wydaje mi się, że wcale nie musiał nic podpisywać) itp no
    i podpisał. Ale czy to nie jest tak że oni orientując się w jego
    nieznajomości tematu wymusili w jakiś nazwany prawnie sposób ten podpis - to
    tak jak policja przy kontroli auta daje zdenerwowanemu kierowcy jakiś
    protokół do podpisania a potem się okazuje, że to zgoda na zezłomowanie -
    zamiast naprawy - samochodu (może głupawy przykład ale chodzi o sens
    podpisywania pod presją)
    pozdr