    From: "JaMyszka" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wycięcie drzew / parkowanie na trawniku
    Date: 18 May 2006 02:32:57 -0700

    Tomasz napisał(a):
    > [...]
    > Mam następujący problem. Mieszkam na osiedlu w bloku. Przed klatkami są
    > prostokąty jakieś 10m x 5m pokryte trawą. Na tej trawie kilka lat temu wraz z
    > ojcem posadziłem 5 drzewek (sosny). [...]

    Jeżeli faktycznie go widzieliście jak ścinał, to sprawa może być
    wygrana.
    U mnie sąsiad, coś podobnego zrobił, ale nikt go nie widział -
    pozostało domniemanie. :(
    Facet już parkować nie będzie, bo za każdym razem wezwiecie
    policję. Prócz kary z ochrony środowiska, dobrze by było, by
    naprawił szkody nowymi nasadzeniami.
    Ale to, to chyba tylko sąd może mu nakazać.
    Może prawnicy podpowiedzą jakieś rozwiązanie?
    PS
    Tylko durnie nie wiedzą, że każdy zielony listek, to więcej tlenu w
    powietrzu.
    I tępić takich, którzy chcą parkować w windzie;p

    --
    Pozdrawiam :)
    JM