    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wycięcie drzew / parkowanie na trawniku
    Date: Thu, 18 May 2006 11:26:13 +0200

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Jeśli ktoś był takim bezczelnym chamem że po prostu wyciął czyjeś drzewa bez
    > pytania, to nie sądzę żeby miały sens jakiekolwiek "pokojowe" metody...

    Mysle, ze najlepiej byloby oslupkowac trawnik - ale to wymaga zezwolen.
    Takie slupki wygladaja paskudnie ale... na samodzielne przestrzeganie
    przepisow przez polskich kierowcow zadzialalaby chyba tylko formacja
    ktora po prostu zle zaparkowane czesci samochodu odcinalaby szlifierka
    katowa. Ja nie wiem, to jest inny gatunek ludzi - nie pisze o wszystkich
    ale... co do dresa z burakowozu to daj adres - zrzuci mu sie
    kilkadziesiat kilo z gory na dach ;) Lepsze od kolcow bo nikt postronny
    nie ucierpi :)