  • Date: Wed, 28 Jun 2006 00:55:18 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wybor szkoly

    On 2006-06-28 00:47, Łukasz Micał wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    > wiadomości news:44a1af93$1@news.home.net.pl...
    >

    > Jakich argumentów użyli rodzice?
    >
    > Wiem, że to ostateczność. Mają tylko tylko takie argumenty, że szkoła jest
    > bezpieczna (tzn. brak narkotyków itp.) i że w niej zdam mature (bardzo
    > wysoki poziom). Narkotyków nie zażywam i nie będę (nie pale, nie pije). Wiec
    > to nie problem. Mature przecież zdam w każdej szkole jeśli tylko będę dobrze
    > się uczył. Jeśli nie będzie chciało mi się uczyć to nawet dobra szkoła mi
> [...]

    No cóż, rozumiem Twoich rodziców i rozumiem Ciebie. Rodzice podjęli
    decyzję z troską o Twoje dobro i za to należy ich pochwalić. Z drugiej
    strony nie do pozazdroszczenia jest sytuacja ucznia chodzącego do szkoły
    prowadzonej przez siostry zakonne -- nawet jeśli miałoby to się
    przełożyć na doskonałe wyniki w nauce. Doskonałe wyniki to nie wszystko.
    Zmienia to jednak trochę postać rzeczy: nie wydaje mi się, żebyś coś
    osiągnął w Sądzie jeśli podasz tylko takie powody. Moim zdaniem aby mieć
    szanse _musisz_ mieć opinię psychologa (czy innego lekarza), że
    chodzenie do tej akurat szkoły Ci szkodzi na zdrowiu (psychicznym i/lub
    fizycznym).
    Zakładam, że szkoła zakonnic nie jest efektem jakiejś Twojej
    wcześniejszej wpadki i karnego zesłania.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the