  • 1. Data: 2003-07-26 18:46:24
    Temat: www.paragraf.pl
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    http://www.paragraf.pl/

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów korzystał już z księgarni
    internetowej paragraf.pl .
    Co sądzicie o tej firmie?

    ______
    Robert

  • 2. Data: 2003-07-26 20:27:26
    Temat: Re: www.paragraf.pl
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:bfuidf$hc8$1@news.onet.pl...
    > http://www.paragraf.pl/
    >

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów korzystał już z księgarni
    > internetowej paragraf.pl .
    > Co sądzicie o tej firmie?

    1) NTG
    2) sądzę, że jesteś spamerem

  • 3. Data: 2003-07-26 20:52:06
    Od: "Luk@s" <n...@o...pl>

    Mój brat korzystał
    Firma instnieje juz jakis czas( nie wiem jaki) w realu
    We Wrocławiu - jesli sie nie myle
    na Krupniczej
    byłem tam nawet przypadkiem

    Tomek

  • 4. Data: 2003-07-27 08:58:54
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" napisał w wiadomości

    > 1) NTG

    Możesz mi podać grupę gdzie bedę mógł uzyskać
    sensowną odpowiedź dotyczącą specjalistycznej
    internetowej księgarni prawniczej???
    (przynajmniej na taką wygląda paragraf.pl)

    > 2) sądzę, że jesteś spamerem

    Pozostawiam bez komentarza, nie mam zamiaru
    pisać co myślę o człowieku który pochopnie kogoś
    osądza.

    ______
    pozdrawiam
    Robert

  • 5. Data: 2003-07-27 09:19:02
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów korzystał już z księgarni
    > internetowej paragraf.pl .

    ja korzystałam z powodzeniem
    > Co sądzicie o tej firmie?

    ceny mówią same za siebie
    do pozytywów muszę też zaliczyć fakt, iż w wyniku mojej pomyłki zamówiłam
    dwie pozycje odrębnie zamiast razem (w sumie były na ponad 200pln więc
    byłaby darmowa przesyłka). Na moją prośbę mailową połączono oba zamówienia i
    dostałam przesyłkę za darmo i całkiem szybko. Solidnie pakują, dołączona
    faktura i załapałam się na firmową popielniczkę aczkolwioek wcale nie palę
    (firma mogłaby pomyśleć o jakimś innym gratisie)

    pozdrav
    eva

  • 6. Data: 2003-07-27 09:27:53
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:bg04bu$12$1@news.onet.pl...

    > Możesz mi podać grupę gdzie bedę mógł uzyskać
    > sensowną odpowiedź dotyczącą specjalistycznej
    > internetowej księgarni prawniczej???
    > (przynajmniej na taką wygląda paragraf.pl)

    Czy interesują Cię uwagi dotyczące np. legalności prawnej
    działania takowej księgarni (firmy)? Bo to, że księgarnia posiada
    pozycje związane z prawem, wcale nie oznacza, że dyskusja
    o księgarni jest na temat. (pytałeś o uwagi o **firmie**)

    BTW: Jako, że Helion jest księgarnią informatyczną i posiada
    pozycje z każdej dziedziny informatyki, oznacza, że na temat
    jest dyskusja o niej (o **firmie**) na każdej grupie związanej
    z informatyką?

    > Pozostawiam bez komentarza, nie mam zamiaru
    > pisać co myślę o człowieku który pochopnie kogoś
    > osądza.

    w poście dałeś link,
    a następnie zadając pytania określiłeś jaką księgarnie
    masz na myśli. I niestety, ale jak dla mnie wygląda to na spam.

    PS: Gdybyś pominął link na górze i zapytał w taki sposób:
    "Czy ktoś z szanownych grupowiczów korzystał już z **prawniczej**
    księgarni internetowej www.paragraf.pl?"
    -> **zapewniam**, że tej dysputy by nie było.

    pozdr. kg

  • 7. Data: 2003-07-27 09:41:40
    Od: "Iza z DANIELA" <i...@n...gazeta.pl>

    Wyalienowana jednostka przedstawiająca się jako
    eva <l...@i...pl>
    napisała:
    > ja korzystałam z powodzeniem
    > ceny mówią same za siebie
    No właśnie, uświadom mnie co do cen.
    Rzadko kupujemy ale przed nami konieczność zakupu kilku pozycji
    ocierających sie o tematyke prawniczą.
    Czy faktycznie możemy coś zaoszczędzić i jeżeli tak to ile?

    --
    Iza z Daniela w Ustroniu
    www.hoteldaniel.com.pl

  • 8. Data: 2003-07-27 13:55:46
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > No właśnie, uświadom mnie co do cen.
    > Rzadko kupujemy ale przed nami konieczność zakupu kilku pozycji
    > ocierających sie o tematyke prawniczą.
    > Czy faktycznie możemy coś zaoszczędzić i jeżeli tak to ile?

    najlepiej sprawdzić bezpośrednio na stronie ale generalnie ta księgarnia ma
    ceny katalogowe wydawcy obniżone o 10%

    pozdrav
    eva

  • 9. Data: 2003-07-27 13:57:30
    Od: "eva" <l...@i...pl>

> [...]
    > księgarni internetowej www.paragraf.pl?"
    > -> **zapewniam**, że tej dysputy by nie było.

    ROTFL!!!

    pozdrav
    eva

  • 10. Data: 2003-07-29 14:55:03
    Od: "Romek" <r...@p...wp.pl>

> [...]
    wiadomości news:bfuidf$hc8$1@news.onet.pl...
    > http://www.paragraf.pl/
    >

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów korzystał już z księgarni

    Witam

    Korzystałem wile razy. Polecam. Wszystko szybko i sprawne.
    Pozdrawiam
    Romek
    www.prawnik.net.pl