    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: www i prawa autorskie
    Date: Tue, 11 Jul 2006 18:30:53 +0200

    raffa wrote:

    > paragrafu, jakiegokolwiek punktu dotyczacego praw autorskich brak
    >
    > złodziejem (w tym przypadku) nie jest pracodawca, lecz facet montujący
    > kuchnie na zlecenie pracodawcy
    >
    > myślę że jasno się wyraziłem;-)
    >
    > dziękuję za odzew

    Aaaa, znaczy sie ten monter nie pracuje w firmie X?

    No to jesli nie ma paragrafu ani prawa autorskie nie zostaly przekazane
    przez Twoja zone firmie X, to dalej wlascicielem praw jest Twoja zona.

    Na stronie montera zas moga sie znalezc jedynie za zgoda Twojej zony, a
    nie firmy X.

    Ja bym na poczatku wezwal oficjalnie montera, pismem poleconym, do
    usuniecia zdjec ze strony w przeciagu 7 dni (lub podobnego terminu).
    Jesli nie usunie, co moze sie zdarzyc, dopiero wtedy isc do prawnika i
    do sadu. Bedzie jeden atut w reku.

    No chyba, ze chodzi o zdarcie z niego kasy na dziendobry, no to do sadu
    od razu ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m