  • Data: 2005-11-27 21:43:21
    Temat: Re: wtargniecie policji a zatrzymane rzeczy
    Od: " jb" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > To on musi wykazać, że działał w takim wypadku.

    Nieprawda. On musi jedynie dowieść, ze "postanowienie sądu lub prokuratora nie
    mogło zostać wydane". Co ocywiście pewnie zrobi bez problemu.

    Ludzie nie znają swoich
    > praw.

    Widzę, ze nie znaja równiez obowiązków. Ale jakby co - Policja pouczy. ;-)

    Pół biedy, jeśli policjant coś rzeczywiście znajdzie, wtedy pewnie
    > jakoś to będzie, komendant wyda nakaz i wszystko załatwione. Ale jeśli
    > znajdzie jedynie nielegalnego windowsa za 200 zł i kilka gier, albo w
    > ogóle nic nie znajdzie, to raczej może pożegnać się z 13. pensją i
    > innymi dodatkami + czeka go masa nieprzyjemności, z możliwym zwolnieniem
    > z pracy włącznie.

    Bzdury. Jedyny przypadek w ciągu ostatnich 10 lat, jaki widziałem, aby
    policjant miał nieprzyjemności przez przeszukanie, to sytuacja, gdy wkroczył
    nie do tego mieszkania (nie na tym piętrze)...