    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: współwłaściciel gospodarstwa
    Date: Thu, 4 May 2006 18:26:42 +0200

    > jezeli nie bylo to przdmiotem wspolnej decyzji to nie... /naklady
    > konieczne, ew uzyteczne ale juz nie zbyteczne/

    A ja nie z ciekawosci, tylko z przypadku znajomego. Jego malzonka bez wiedzy
    mojego kolegi kupila mieszkanie, placac pieniedzmi z wspolnego konta (maja
    wspolnote majatkowa). Oczywiscie nie konsultujac, postapila wbrew jego woli,
    wydajac pieniadze zarobione przez niego (ale bedace na wspolnym koncie). Do
    ksiag wieczystych zostala wpisana ona sama, jako wlasciciel. Nie bede wdawal
    sie w szczegoly. Krotko mowiac: czy miala prawo tak postapic i co zrobic,
    zeby to odkrecic? :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger