    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolpraca
    Date: Sun, 6 Feb 2005 20:59:19 +0100

    > widzisz... odbierasz to znaczy wykonujesz pewną akcję, działanie. Samo
    > się nie odbierze, a w przypadku poczty twoja skrzynka jest twoim domem
    > (czy jakoś to tam było)

    dokladnie tak ale wcale nie musisz grupy czytac. Bo mowimy o grupie nie o
    skrzynkach prywatnych.

    > Po tej całej dyskusji jednak przychylam sie do Twojego zdania, że usenet
    > jako taki nie spełnia wymogów UoSUDE ponieważ nie ma tu oznaczonego
    > odbiorcy.

    dzieki, milo slyszec

    Co nie oznacza, że spamodawca nie narusza regulaminu
    > ustalonego przez właścicieli serwerów usenetu i mogą go ścigac we
    > własnym zakresie np. poprzez zakręcenie kraniku z newsami. Brak jest
    > natomiast odpowiedzialności karnej (niestety), natomiast proszę nie
    > powoływac sie na konstytucję, wolność wypowiedzi itepe. Usenet to
    > prywatny teren i koniec.

    mysle ze cywilny proces mialby sens gdyby dostep do usenetru nie byl
    mozliwy bez wczesniejszego
    przeczytania netykiety ktora robila by za obowiazujacy regulamin. Bo
    slynna netykieta
    dotyczy ogolnie usenetu. A nie tej konretnej hierarchi.

    a co do miejsca publicznego, miejscem publicznym jest miejsce do ktorego
    kazdy bez zadnych przeszkod,
    ma dostep, tak mi przynajmniej przyglup z policji (chodnik) powiedzial. I
    z tym sie trudno nie zgodzic.
    Choc w sytuacji ktorej mi mowil nie bowiazywalo to, pilem piwo na lakach,
    dlatego przyglup z niego.

    A to ze hierarchia .pl stoi na czyims prywatnym serwerze to sie zgadza.
    Ale miejce jest ogolnie ostepne,
    wystarczy wejsc na jakikolwiek wiekszy portal.
    Zreszta udowodnie to przedstawiajac na grupie wyrok w sprawie leszka.
    (art zdaje sie 216 ktory mowi wlasnie o miejscu publicznym)

    > może nie kompromituj się dalej....

    no patrz Pan znasz netykiete a z usmieszkami to sie nie jzu Pan nie
    spotkal.

    P.