  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Date: Thu, 12 Aug 2010 14:14:10 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/i40j81$dkd$1@news.one
    t.pl
    *Zbynek Ltd.* napisał(-a):

    > Jak do kogoś nie dociera, to wyjaśnię:
    > W prawidłowo wykonanym budynku, nie w kontenerze mieszkalnym na
    > środku placu, w systematycznie używanym pomieszczeniu można zapewnić
    > temperaturę o 11 stopni niższą niż panujące na zewnątrz do 36
    > stopni. Wystarczy nie dopuścić do wentylacji pomieszczenia
    > rozgrzanym powietrzem i maksymalnie wentylować przy wieczornym
    > spadku temperatury zewnętrznej do 27 i przed porannym jej wzrostem
    > do 27 stopni. Co też i czyniłem w lipcu. Ale i tak to pewnie do
    > niektórych nie dotrze.

    Zapomniałeś dodać żeby w tym pomieszczeniu nie przebywać, nie używać
    jakichkolwiek sprzętów emitujących ciepło. Wszak my sami tylko przez
    swoją obecność też powodujemy jego dogrzewanie. Ciekawe że nikt tego
    czynnika nie chce brać pod uwagę w swoich rozważaniach, tylko myśli że
    jak przewietrzy pokój dwa razy na dobę, to może się tam zebrać cała
    familia i będzie się upajać kojącym chłodem przez cały dzień. A że może
    być być nawet 11st mniej to ja mam dowód za ścianą, w pokoju o którym
    pisałem wcześniej i o tym przekonywać mnie nie trzeba.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675