    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa a problemowy czlonek
    Date: 14 Jul 2006 23:55:55 +0200

    > witam,
    > mieszkam sobie w klatce w ktorej jest 5 mieszkan. 4 sa wlasosciowe, 1
    > gminne. POsiadamy zarzadce- Fontis (wroclaw).Niestety jedna pani z
    > mieszkania wlasnosciowego jest kompletnie aspoleczna, nie zgadza sie
    > kompletnie na nic. czy domofon, czy podciagniecie lini telefonicznej na
    > klatke, podlaczenie Internetu, na fundusz remontowy. Kompletnie nic. Uchwaly
    > na jakakolwiek z ww rzeczy musza miec 100% poparcie wlascicieli.
    > i teraz pytanko. czy mozna wykluczyc ta pania z decyzyjnosci? czyli wlasnie
    > ze wspolnoty?
> [...]
    Wydaje mi się że to NTG. Powinieneś pisać na komunizm albo faszyzm. Jesli jest
    takie prawo że ta osoba ma prawo glosu to może z tego prawa korzystać jak jej
    się podoba. Nic nikomu do tego. Według niej wasze postępowanie jest bez sensu i
    głosuje przeciko proponowanym rozwiązaniom. I wolno jej tak robić. Ona rozumie
    co to demokracja i z niej korzysta. W przeciwieństwie do tych pozostalych co
    uważają ze jak ktoś nie jest z nami jest przeciwko nam i należy go wykończyć. Co
    potem chcecie zrobić. Moze obozy dla głosujacych na: PIS, PO, Samoobronę, LPR (
    niepotrzene skreślić). Od pewnego czasu mam kontakt ze wspólnotami
    mieszkaniowymi. Mam dla nich propozycję zarabiania pieniędzy. Zeby mogli
    zarabiać pieniądze musza się zgodzić uchwalą na pewne warunki. Przeciętnie na 4
    takie głosowania 1 przechodzi. I chociaż uważam że podejmują w 3 przypadkach zlą
    decyzję to nigdy nie wykazalem z tego powodu swojego niezadowolenia. To są ich
    domy i ich prawo do decydowania. Tomek