  • 1. Data: 2013-01-09 22:28:33
    Temat: wskazanie sprawcy wykroczenia fotoradar straz gminna
    Od: bartek <b...@...pl>

    jakie sa wymagane dane sprawcy wykroczenia ktora kierowala autem?nie
    widac jej na zdjeciu

    wystarczy adres korespodencyjny ?dla strazy gminnej ?
    czy musza byc pelne dane lacznie z do peselem itp
    jezeli byla to osoba z zagranicy ?

    podalem dane korespondencyjne a ci ze to za malo danych i wymyslili nie
    wiadomo jakie rzeczy....

    czy ktos wie jak ustawa przewiduje co trzeba podac?

  • 2. Data: 2013-01-09 23:12:23
    Od: "Jarosław Bomba" <b...@g...com>

    czleniu ile Ty masz problemow :D

  • 3. Data: 2013-01-09 23:40:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:
> [...]
    > wiadomo jakie rzeczy....
    >

    > czy ktos wie jak ustawa przewiduje co trzeba podac?

    zadna

    ma byc tyle danych, zeby bylo wiadomo o kogo chodzi.

    juz kiedys pisalem.

    czasami wystarczy "wojtek spod lasu"

    w bardziej "cwyilizowanych" rejonach przydaloby sie imie nazwisko i adres.

    oczywiscie zadne pesele nr dowodu osobistego i rozmiar buta nie sa
    "standardenm" przy okreslaniu oosby.

    jak podales im nazwisko i adres zamieszkania, to reszta nalezy juz do nich.

  • 4. Data: 2013-01-10 00:10:24
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2013-01-09 23:40, witek pisze:

> [...]
    > "standardenm" przy okreslaniu oosby.
    >
    > jak podales im nazwisko i adres zamieszkania, to reszta nalezy juz do nich.

    no wlasnie a te cwoki napisaly mi pismo jakies zebym im dane smieszne
    wypisal
    gdzie gosciu w polsce mieszkal
    na czyje zaproszenie do polski przyjechal itp itd

    do sadu mnie podali i napisali ze nie wskazalem im sprawcy

    no to sie odwoluje...

    a czleniu zycie zycie

  • 5. Data: 2013-01-10 01:28:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdzie gosciu w polsce mieszkal
    > na czyje zaproszenie do polski przyjechal itp itd
    >
    > do sadu mnie podali i napisali ze nie wskazalem im sprawcy

    Papier cierpliwy i wszystko przyjmie. Problemem jest przeważnie odległość
    do tego sadu.

  • 6. Data: 2013-01-10 07:00:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bartek" napisał w wiadomości grup
    > no wlasnie a te cwoki napisaly mi pismo jakies zebym im dane smieszne wypisal
    > gdzie gosciu w polsce mieszkal
    > na czyje zaproszenie do polski przyjechal itp itd

    Podaj im numer buta i długość fiuta. ;)

  • 7. Data: 2013-01-10 09:36:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 23:40:01 UTC+1 użytkownik witek napisał:
> [...]
    >
    > "standardenm" przy okreslaniu oosby.
    >

    > jak podales im nazwisko i adres zamieszkania, to reszta nalezy juz do nich.

    http://www.voila.pl/284/vv3pg/
    Podałem im imie nazwisko serie nr dowodu, pesel i adres zameldowania.
    Jak widzisz nie wystarczyło im to.
    Ale do sądu się nie odważyli podać;)

  • 8. Data: 2013-01-10 10:39:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-01-10 01:28, Robert Tomasik pisze:
    > Papier cierpliwy i wszystko przyjmie. Problemem jest przeważnie odległość
    > do tego sadu.
    Że niby poczta tam nie dochodzi? Ktoś kiedyś został niby wezwany na taką
    rozprawę?

    Maciek

  • 9. Data: 2013-01-10 15:41:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:

    > no to sie odwoluje...

    no to sie odwołuj.

    nie napisals na poczatku, ze to zagraniczniak byl i trudniej im go
    zlokalizowac.
    Pewnie chodzi im o uprawdopodobnienie, ze sobie go nie wymysliles

  • 10. Data: 2013-01-10 16:52:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > nie napisals na poczatku, ze to zagraniczniak byl i trudniej im go
    > zlokalizowac.
    > Pewnie chodzi im o uprawdopodobnienie, ze sobie go nie wymysliles

    Ale po co pisać na czyje zaproszenie? To do Polski trzeba mieć wizę (z państw
    UE)?
    A może przyjechał na jeden dzień (biznesmen) i popsuł mu się jego samochód?

    Tutaj dobry przykład:
    http://www.chamsko.pl/demot/0_0_1429335850_list_do_s
    trazy_miejskiej_przez_grzesiek89kutno_middle.jpg