  • Data: 2007-04-12 21:10:24
    Temat: Re: wojsko = przekreślone 5 lat nauki?
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Witam,
    > Możesz się np.:
    > - rozchorować, zamiast stawienia się w WKU, wysyłasz im zaświadczenie od
    > lekarza, poleconym ZPO,
    Polecam zrobić makijaż, przebrać się w odpowiednie rajstopy i spódniczkę
    mini(w sumie juz lato),
    i tak udać się do WKU. Ewentualnie można jeszcze pójść do lekarza tego od
    wstydliwych chorób, że coś Ciebie
    swędzi i masz wysypkę. Dane od lekarza chorób wstydliwych trafiają jakimś
    cudem do WKU. Choć
    oficjalnie masz prawo do prywatności, w rzeczywistości dane te figurują w
    teczce Twojej w WKU.
    Zwolnienie ze służby murowane;)

    J.