    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wojsko = przekreślenie 5 lat nauki? - proszę o radę
    Date: 12 Apr 2007 14:27:36 -0700

    On 12 Kwi, 20:41, Łukasz Rostalski
    <"lukasz[NOSPAM]"@[NOSPAM]rostalski.pl> wrote:
    > mariusz napisał(a):
    > U mnie było tak
    [ciach]
    >Po takim straszeniu podpisałem
    > kartę powołania i się odwołałem od niej. Nie wiem ile w tym wszystkim
    > było straszenia a ile prawdy, ale nie uśmiechało mi się włóczyć po
    > sądach za to że nie chciałem służyć mojej ojczyźnie, która i tak ma mnie
    > gdzieś.
    Jeśli można zapytać - jak przebiegało dalsze postępowanie po
    podpisaniu karty powołania i odwołaniu się (czy odwoływałeś się ze
    względu na plany rozpoczęcia studiów podyplomowych). Czy pobór został
    wstrzymany na czas rozpatrzenia wniosku, czy napisałeś odwołanie do
    WKU, czy do szefa sztabu wojewódzkiego?

    Pozdrawiam i dziękuję,
    Paweł Poręba