    From: pm<e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wniosek o ustalenie wysokosci alimentow
    Date: Thu, 18 May 2006 00:31:21 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    klocicie sie o tytul przelewu: nie w tym rzecz, ja opisuje "na rzecz kogo jest
    ten przelew' wiec nie boje sie zlej interpretacji sadu, wysylam pieniadze
    synowi, nie jego matce...
    jesli chodzi o to, po co mi papier: jestem czlowiekiem, ktory potrzebuje miec
    unormowane sprawy formalno-prawne, kocham mojego syna i nie boje sie
    partycypacji w kosztach jego utrzymania, ale niejednokrotnie spotkala mnie
    sytuacja ze jego mama potrafila pozamawiac np. na allegro wiele produktow, ktore
    nie sa jemu niezbedne i oczywiscie obarczyla mnie tymi kosztami, co
    niejednokrotnie przekraczalo dwukrotnie sume, ktora wczesniej wspolnie
    ustalilismy...
    dlatego potrzebuje sadawnego ustalenia kwoty alimentow, by ona nie mogla
    wykraczac nagminnie poza te kwote, jak to do tej pory mialo miejsce...
    pragne poprostu w przyszlosci uniknac jej roszczen, ktore spokojnie przekraczaja
    50% mojej pensji, tak, ze w ich wyniku musze prosic moich rodzicow o pomoc
    finansowa by moc zaplacic rachunki...
    jesli sad arbitralnie wyda wyrok i ustanowi kwoty bede spokojny, ze ona nie
    bedzie co chwile wyskakiwala z nowymi "kwotami", bo najwyrazniej sytuacja w tej
    chwili (umowa slowna miedzy nami) jest jej wyjatkowo na reke...

    -> http://usenet.pomocprawna.info