    From: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wniosek o ustalenie wysokosci alimentow
    Date: Thu, 18 May 2006 00:16:50 +0200

    On 5/17/2006 11:50 PM, Lookasik wrote:

    > napisz po co Ci papier

    Po to żeby mamusia nie żądała wydumanych sum i po to aby wszystko miał
    na papierze. Mamusia mojego dziecka chciała kasę bez żadnego
    pokwitowania czy podpisywania czegokolwiek (ugody, potwierdzenia
    otrzymania pieniędzy). Oczywiście wysłałem ją na drzewo. Średnio bym się
    cieszył jak by po jakimś czasie na rozprawie dowiedział, że ona to
    idealna i zaradna mamusia a ja wyrodny ojciec, który nic nie łożył na
    dziecko (bo i jak wtedy udowodnię, że kasę dawałem?). Oczywiście można
    robić przelewy przez konta ale wtedy mamusia może się kłócić, że to były
    "prezenty".

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor