    From: "lammed" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wniosek o sprostowanie błędu sądu w wyroku - opłaty sądowe
    Date: Sat, 7 May 2005 14:26:32 +0200

    Nie składałem "zażalenia". Pismo zatytułowałem "pismo procesowe", powołałem
    się na doręczone postanowienie z błędem i zaznaczyłem w treści mego pisma,
    że wobec nieprawidłowego "poprawienia" przez sąd nazwy powoda wnoszę
    ponownie o prawidłowe jej wpisanie w treści w jakiej powinna występować.
    Równocześnie podałem powody uchybienia terminu i wniuosłem o jego
    przywrócenie
    To sąd uznał to pismo za zażalenie i nakazał wniesienie do niego opłaty
    sądowej.

    A co do ostatniej Twojej uwagi - myślę, ale ponieważ nie pobierałem nauk
    na żadnym wydziale prawa i moja wiedza prawnicza jest wiedzą człowieka,
    który 12 lat temu zaliczył elementy prawa w trakcie studiów
    dziennikarskich - nie sądzę, abym coś sam wymyślił.

    Dlatego taka wskazówka niewiele mi pomoże, a o pomoc przecież się do
    Szanownego Forum zgłosiłem...

    lammed