  • Data: 2006-02-12 13:27:09
    Temat: Re: wniosek do KRS
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:5045.00000149.43ee2a7a@newsgate.onet.pl...

    > a czy przy wybraniu drugiego sposobu włpłaca się tylko 1000+500 czy trzeba
    > dodatkowo 400??

    Nie zależnie czy złoży się wniosek o wpis regony łącznie z wnioskiem o wpis
    do KRS czy jako kolejny wniosek, nawet w terminie późniejszym jest on
    zwolniony z opłat (napewno do końca lutego, ponieważ od marca zmiana opłat
    sądowych i może ta kwestia ulec zmianie).
    Jak narazie jest to jedyny wnioskowany przez podmiot wpis dokonywany w
    rejestrze,który został zwolniony z opłat.

    Aga