    Date: Fri, 26 Jul 2013 11:15:35 +0200
    From: marek <marek@>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: własność mieszkania i niewpuszczenie gościa

    On 2013-07-26 11:08, Liwiusz wrote:

    > Nie można przekazać uprawnienia, którego się nie posiada. Już pisałem -
    > intruz nie przychodzi do właściciela, tylko do drugiego mieszkańca. A
    > drugi mieszkaniec wpuszcza intruza do tej części mieszkania, której jest
    > posiadaczem.

    OK. Czyli podsumowując, jeśli właściciel akurat będzie w mieszkaniu to
    może nie wpuścić, ale jeśli go tam nie ma to nic nie może zrobić, tak?
    Nawet jeśli jest w mieszkaniu, otworzy drzwi, powie gościowi, że go nie
    wpuszcza ale współmieszkaniec będzie się domagał wpuszczenia to musi
    ustąpić, tak? I jeśli po 22.oo będzie sobie w "nie-właściciela" pokoju
    libował, to też formalnie nie może go wywalić, tak?

    Czy ogólnie nie zakłóca to miru właściciela mieszkania w nim
    przebywającego, kiedy niechciany gość przekracza próg jego mieszkania?