    Date: Fri, 26 Jul 2013 11:00:21 +0200
    From: marek <marek@>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: własność mieszkania i niewpuszczenie gościa

    > Nie wiem co to znaczy "raz przebywa, a raz nie". Mieszka tam?
    > Decydujący głos ma nie ten kto jest właścicielem, a ten kto posiada mieszkanie.
    > Np. jak wynajmiesz komuś lokal, to on sobie może zapraszać swoich gości bez
    > pytania Ciebie o zdanie.

    OK, to co to znaczy mieszka? Czy osoba pracująca dużo w delegacji
    mieszka w swoim mieszkaniu czy nie? Bo przecież jej tam nie ma i
    sąsiedzi powiedzą, że jej tam nie ma. No ale jak wraca z delegacji to
    tam jest, może krócej niż okres kiedy jej nie ma, ale jest. Czy wtedy
    ona mieszka tam czy nie mieszka?