    From: "kuba " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: właściciel lokalu a zameldowana osoba
    Date: Fri, 25 Jul 2008 07:39:38 +0000 (UTC)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > A do jak dawna ma miejsce ten stan? (tj. jest niby właściciel, ale
    > opłaty ponosicie bezpośrednio wy)
    >
    > Jak nie ma umowy to może podpadłoby pod zasiedzenie? (tylko się pytam,
    > bo zasiedzeniem się póki co nie interesowałem)

    Mnie to wygląda na słowną umowę użyczenia. Zresztą sam fakt, że żąda czynszu
    pokazuje, że wujek dalej czuje się posiadaczem samoistnym. A w tym przypadku
    ponoszenie opłat nie jest raczej dowodem tego, że malinka z mamą czują się
    właścicielkami tego lokalu, tylko po prostu robią, to żeby wujka pozwalał im
    mieszkać, takie jest moje zdanie.

    A tak na marginesie, nie łatwiej byłoby ci pójść na studia prawnicze niż
    interesować się każdą instytucją/sytuacją z osobna? :D

    pozdrawiam
    kuba