    From: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: włamanie na konto pocztowe...
    Date: Wed, 3 Dec 2003 20:42:47 +0100

    > a jeśli tam były ważne dane (firmowe), a teraz popłynę za to, że
    > nienależycie je zabezpieczyłem?

    To zalezy co u was w firmie rozumie się za nienależycie zabezpieczone dane ew jakie
    sa
    wytyczne. Sam wiesz nalepiej bo musi być jakąs polityka i okreslac co wolno a co nie
    wolno, jak powinno byc zabezpieczone itd.

    > a czy da się sprawdzić czy z tego konta było coś wysyłane lub
    > forwardowane?

    z tego co mi wiadomo tylko w przypadku kiedy administrator robi backup poczty
    wychodzacej.
    W mojej poprzedniej firmie np byla taka polityka zarzadzona przez dyra.
    poczta dzień w dzień puchła w oszłamiającym tepie;)
    ok 80 PC w firmie z wyjsciem do neta.