    From: "Maciej Muran" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: włamamnie na strone internetową
    Date: Wed, 26 Feb 2003 16:14:46 +0100

    Użytkownik "drdee" <
    > 1. zalapać ich na ulicy i skopać tyłki

    W żadnym wypadku - możesz zostać oskarżony o pobicie i z ofiary stać się
    przestępcą...

    > 2. powiadomić Policję

    Najpierw swojego dostawcę Internetu, administratora sieci - napisz gdzie
    trzymasz swoją stronę.
    Ważne jest też ile/co straciłeś na skutek modyfikacji strony etc.

    > 3. skoczyć do nich na chate i pogadać z rodzicami

    Pogadać owszem możesz. O ile nie usłyszysz od rodziców: wynoś się bandyto.

    > co będzie najbardziej korzystne dla mnie

    Podaj więcej informacji na temat lokalizacji tego serwera. I zajrzyj z
    roszerzonym o te rzeczy pytaniem na pl.comp.security.
    Tam dowiesz się, co możesz zrobić zanim zdecydujesz się na podjęcie kroków
    prawnych.

    BTW co to znaczy "prostu znaleźli hasło"? Miałeś je zapisane na kartce
    przyczepionej do drzwi własnego mieszkania od strony korytarza, czy
    zwyczajnie podsłuchali je w sieci lokalnej?

    --
    M.M.